Spm Teruk Tapi Berjaya

Campak buku sekolah dalam sungai pelajar habis SPM teruk dikecam netizen Kini tular pula tindakan seorang pelajar membuang buku sekolah di sungai. Menerusi satu posting di Facebook yang dimuat naik oleh seorang lelaki bernama Wan Mahussin Wan Zain pelajar tersebut dipercayai berbuat demikian kerana ingin meraikan sempena selesai menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia SPM.

Gadis Ini Buktikan Spm Teruk Dan Gagal Masuk Ipta Bukan Halangan Sambung Master Asalkan Jangan Give Up Walawee Com

Akibat keputusan SPM yang teruk saya tak dapat masuk IPTA walaupun dah beberapa kali buat permohonan.

Spm teruk tapi berjaya. Saya tak berputus asa buat permohonan semula dan akhirnya berjaya masuk untuk second batch. Kepada adik-adik yang dapat keputusan SPM teruk ini kisah abang. Abang fikir jika ada ilmu matematik sejarah geografi sains ini semua abang tak pandai mungkin ada kemahiran lain yang abang pandai.

Gagal dalam matematik tambahan menyebabkan sijil SPM aku tak cantik dipandang. Siapa Kata Selain Ustaz Ustazah Tidak Boleh Isma Subang Jaya. Perkongsian Marlia Ramli di laman facebooknya sungguh motivasi bahawa katanya sesungguhnya anak yang mendapat keputusan exam yang teruk sama ada UPSR PT3 atau SPM tidak bermakna masa depannya gelap.

Saya tak berputus asa buat permohonan semula dan akhirnya berjaya masuk untuk second batch. Saya sambung belajar sebab apa walaupun gagalteruk SPM. Saya akhirnya ke Politeknik selama 3 tahun.

Tapi duit tak bahagiakan mama abah saya 1 sijil ni yg buat mereka bangga. Saya akhirnya ke Politeknik selama 3 tahun. Sedih tapi dah tertulis rezeki setakat itu sahaja.

Pada saya Duit. Esok 20 Mac 2014debaran akan terjawab buat semua calon Sijil Pelajaran MalaysiaEsok juga adik FA akan mengambil keputusan SPM diaFA tengok dia tak senang duduk dahTapi maintain coolFA masa nak ambil result SPM dulu memang debar habis laNak makan pun tak lalu. Berbalik kepada tajuk dekat atas kalau adik-adik dapat result SPM teruk apa perlu adik-adik buat.

Masa terus berjalan dan saya pun melalui SPM dengan aman. Tanpa Sijil SPM 7A Abang Juga Boleh Berjaya. Masih lagi tidak bernasib baiksaya juga tak dapat memasuki IPTA untuk sambung degree.

Malah ada yang telah berjaya dalam hidupnya walaupun semasa kecil keputusan exam yang teruk. 19-03-2014 Gagal Dalam SPMApa Nak Buat. Edisi Khas Nak Ubah.

Gadis Ini Buktikan SPM Teruk dan Gagal Masuk IPTA Bukan. Sebenarnya banyak bukti jelas depan mata boleh dilihat contoh orang yang berjaya tanpa kelulusan universiti. Saya bukan seorang yang bijak Akibat keputusan SPM yang teruk saya tak dapat masuk IPTA walaupun dah beberapa kali buat permohonan.

Bila abang tanya kenapa GF abang nak stay dengan budak gagal SPM ni dia jawab budak kelas depan banyak nerd tapi belum tentu baik. Tetiba adik tanya. KETIKA saya masih 17 tahun saya merasakan SPM ialah segala-galanya.

508 hits SPM Teruk dan Gagal Ke IPTA Kisah Gadis Master Dari UK Ini Beri Inspirasi Agar Jangan Cepat Mengalah. Mata pelajaran yang ditawarkan dalam SPM U ialah 1103 Bahasa Melayu 1449 Matematik dan 1249 Sejarah sahaja. Kalau result TRIAL SPM pun dah teruk.

Adik dulu keputusan SPM abang pun barai juga. Keputusan UPSR keluar semalam. Bermula Di Politeknik Kerana Spm Teruk Kini Dapat Tawaran Sambung Phd Oh Cm.

1 Hari Lagi Virtual Online Bina Bisnes Berjaya. Bukan kau atau aku yang menentukan result SPM tapi Allah lah yang memberikan kejayaan. Sijil adalah 1 benda yg sama kertas.

Akibat keputusan SPM yang teruk saya tak dapat masuk IPTA walaupun dah beberapa kali buat permohonan. Itu kenapa saya balas balik gagal tadi ke result yg baik. 2019 Suara November 18 2016.

Spm Teruk Gagal Ke Ipta Tapi Lihat Bagaimana Gadis Ini Berjaya Dapatkan Master Dari Uk pada 1342016 - jumlah. Kalau saya rasa pendidikan tu tak penting saya tak sambung belajar. 22-10-2019 Gagal SPM tapi mampu peroleh gaji.

Saya rasa nak menangis dia memang dah best student sekolah waktu itu tapi masih ada rasa untuk tarik saya berjaya bersama dengan dia sekali. Keputusan UPSR Teruk Tapi Akhirnya Ini Yang Telah Saya Capai. Samada mereka hanya ada kelulusan darjah enam PMR saja SPM saja semua peringkat yang tak ada kelulusan universiti itu ada contoh yang berjaya dalam kehidupan masing-masing.

Kegagalan Hanyalah Permulaan Untuk Berjaya Doktor Kongsi Pengalaman Belajar Dari Kegagalan The Reporter. Tetapi abang tak mengalah begitu sahaja. Calon yang mempunyai Sijil SPM SPM V SPVM MCE SC FMC boleh mendaftar mata pelajaran 1103 Bahasa Melayu 1449 Matematik dan 1249 Sejarah atau ketiga-tiganya.

Macam mana kalau. Yang akan membahagiakan bila berjaya dan akan menderitakan bila gagal. Saya akhirnya ke Politeknik selama 3 tahun.

Selain ibu bapa berdebar cikgu-cikgu pun. Saya tak berputus asa buat permohonan semula dan akhirnya berjaya masuk untuk second batch. ChillAbang punya result lagi gagal tapi nasib baik girlfriend GF terima abang seadanya.

Syarat Pemilihan Mata Pelajaran. Boleh berjaya tanpa kelulusan. Peroleh 7a Dalam Spm Sedangkan Result Trial Teruk Pelajar Ini Buka Rahsia Siapa Dorong Dia Study Inilah Kisahku Gps Bestari.

Masih lagi tidak bernasib baiksaya juga tak dapat memasuki IPTA untuk sambung degree. Ramai yang update tentang ini di media sosial. Boleh jadi mereka boleh lebih berjaya daripada mereka yang.

Tulis usahawan Hafiz Mahamad menerusi posting pada 9 Mac lalu yang merujuk GF tersebut sebagai isterinya Nursyafiqah Aina Abdul Wahab. Boleh kalau diorang memilih tak nak berjaya dalam spmtapi kena ada target hidup la lepas spm nak buat apaperancangan kemana matlamatnya apa rezeki allah ni luas lagi kalau teruk spm lepas tu fikir nak kerja kilang je salah la pilihan terletak di tangan kita yang berjaya tukena konsisten tak sume yg hebat spmhebat di ipt. Masih lagi tidak bernasib baiksaya juga tak dapat memasuki IPTA untuk sambung degree.

Result SPM Teruk Apa Perlu Saya Buat. Maka bermulalah episod siang dan malam bersama study. Ada juga rakan yang mengejek saya kerana keputusan SPM teruk tetapi saya tidak marah kerana.

Penentu hidupku di masa hadapan.

Tayang Result Gagal Spm Peguam Ini Sekolahkan Hafiz Mahamad Hot Fm

Result Spm Teruk Apa Perlu Saya Buat

Tayang Result Gagal Spm Peguam Ini Sekolahkan Hafiz Mahamad Hot Fm

Dikritik Posting Gagal Spm Tapi Tetap Dapat Makwe Cun Usahawan Romantik Kongsi Kisah Bangkit Banggakan Keluarga Pada Saya Duit Dan Sijil Benda Sama Viral Mstar

Dulu Pernah Dapat Markah Corot 38 100 Tapi Siapa Sangka Remaja Ini Catat Keputusan Spm 9a Viral Mstar

Gagal Spm Tapi Girlfriend Terima Seadanya Kenyataan Instafamous Undang Kecaman Netizen Dituduh Normalisasikan Kegagalan Gempak

Hafiz Mahamad Siapa Gagal Spm Chill Abang Punya Result Facebook

Gadis Ini Buktikan Spm Teruk Dan Gagal Masuk Ipta Bukan Halangan Sambung Master Asalkan Jangan Give Up M A L A Y S I A L A M A

Oh Media Hari Ini Keluar Result Spm Ingat Result Spm Facebook

Tayang Result Gagal Spm Peguam Ini Sekolahkan Hafiz Mahamad Hot Fm

Budak Sekarang Dapat 7g Relaks Je Siap Cakap Cikgu Salah Semasa Mstar

Spm Tiada A Kini Bergelar Profesor Madya

Result Spm Teruk Apa Perlu Saya Buat

Peroleh 7a Dalam Spm Sedangkan Result Trial Teruk Pelajar Ini Buka Rahsia Siapa Dorong Dia Study Inilah Kisahku Gps Bestari

Cerita Orang Gagal Exam Tapi Boleh Berjaya Mynewshub

From The Dustbin Antara Kejayaan Dan Kegagalan

Pesanan Kepada Yang Tidak Berjaya Dalam Pt3 Kisah Silam Aku

Peroleh 7a Dalam Spm Sedangkan Result Trial Teruk Pelajar Ini Buka Rahsia Siapa Dorong Dia Study Inilah Kisahku Gps Bestari

Gagal Spm Pun Kaya Formula Terbukti Mudah Cepat Dan Terjamin


LihatTutupKomentar