Result Teruk Spm

Lagi teruk macam mana kalau result dia lagi bagus dari result aku. Aku dengan Yaw sepupu.

Image Result For Aiman Tino Bomber Jacket Fashion Jackets

Yang akan membahagiakan bila berjaya dan akan menderitakan bila gagal.

Result teruk spm. Ada juga kawan kawan mama abah mula bandingkan anak mereka dengan saya. Saya yg kena terangkan Saya memang teruk SPM saya memang malas belajar. Diploma saya di Politeknik Dungun saya ambil jurusan IT Programming.

Saya yg kena terangkan. Ahahah esei aku biasa-biasalah kiranya kan dulu. Its okay bukan salah mereka.

Pointer saya terakhir 345. Idokler teruk sangat ehek. Terkejut pagi ni posting tentang SPM saya disalah ertikan yg saya influence generasi muda SPMpendidikan tu tak penting.

Filem hang tuah lakonan tan sri p ramlee lawak loqlaq hang tuah dapat result spm teruk jebat salahkan hang tuah kuat pi clubbing. Teruk tu hasil dari diri sendiri. Result SPM Teruk Apa Perlu Saya Buat.

Its okay bukan salah mereka. Result SPM penting tak. Its okay bukan salah mereka.

Kisah saya dan SPM. Result SPM penting tak. Pertimbang ambil semula SPM Terdapat beberapa cara untuk mengambil SPM seperti mengambil SPM Kertas Julai ujian SPM semula untuk kertas Bahasa Malaysia dan Matematik atau mengambil semula semua kertas peperiksaan dengan belajar di kelas-kelas swasta atau pusat tuisyen untuk mengambil semula secara persendirian.

Syaida Ismail December 18 2020 1118 am. Apa jadi kalau result aku lagi bagus dari result dia. Saya memang teruk SPM saya memang malas belajar.

Tampil menegur sikap usahawan secara terbuka Mufarwa Farid menerusi Facebooknya tidak bersetuju dengan kenyataan oleh usahawan. Saya dapat 1 A itupun subjek favourite. Teruk tu hasil dari diri sendiri.

Its okay bukan salah mereka. Posting tu dah lama. Result SPM penting tak.

Boleh menggunakan atau mempamerkan keputusan peperiksaan yang lama kerana pihak LPM menyediakan slip keputusan SPM. Sudah banyak kali netizen disogokkan apabila usahawan tempatan berkongsikan keputusan akademik mereka yang teruk namun tetap mampu mencapai kejayaan dalam bidang perniagaan seorang netizen tampil bersuara mengenai perkara itu. Its okay bukan salah mereka.

Posting tu dah lama. Terkejut pagi ni posting tentang SPM saya disalah ertikan yg saya influence generasi muda SPMpendidikan tu tak penting. 1 Results SPM.

Peroleh 7A dalam SPM sedangkan result trial terukpelajar ini buka rahsia siapa dorong dia study Admin. Saya baru mendapat results spm harini dan sangat teruk. Saya lepasan spm 2016 result pun kurang sikit but bolehla bio B kimia A physics B Saya tak pasti sebenarnya saya suka ataupun tak dengan subjek Biologi dan seangkatan dengannya tapi bila tiap Kali exam paling teruk pun yg saya per ah dapat for bio at least B Saya dapat tawran matrikulasi Dan juga foundation life science in unimas Saya tak tahu nk choose yg mana satu if.

Aku nak react macam mana. Saya yg kena terangkan Saya memang teruk SPM saya memang malas belajar. Ketika saya masih 17 tahun saya merasakan SPM ialah segala-galanya.

Selepas SPM saya dapat tengok mama abah saya kecewa sangat. Result SPM penting tak. By Rodiah Amir-Mac 10 2020 1 Ulasan.

Teruk tu hasil daripada diri sendiri. Result SPM 3A MuhamadFirdaus Pelbagai 27 March 2018 2 Minutes Time hujan ni teringat aku tentang ambik results SPM hari tu huhuMalam tu memang x leh tido hahah tapi aku dah tau dah dari awl yang aku x kan dtg semua A sebab percubaan aku pon teruk hahhaha and aku harap pagi tu aku leh terima la apa yang tertulis kat result aku tu. Teknologi Maklumat yang lain B C dan selebihnya D dan E.

Kalau ya tahniah dan selamat melangkah ke dunia pelajaran seterusnya. Terkejut pagi ni posting tentang SPM saya disalah ertikan yg saya influence generasi muda SPMpendidikan tu tak penting. Harap cikgu boleh tolong saya.

Ikuti kami di Facebook Youtube Twitter and Instagram untuk berita terkini setiap hari. Saya yg kena terangkan Saya memang teruk SPM saya memang malas belajar. Teruk tu hasil dari diri sendiri.

Terkejut pagi ni posting tentang SPM saya disalah ertikan yg saya influence generasi muda SPMpendidikan tu tak penting. Posting tu dah lama. Saya yg kena terangkan Saya memang teruk SPM saya memang malas belajar.

Keputusan manakah yang akan diambil kira. Masa itu saya tak rasa kecewa langsung sebab saya memang rasa diri ni tak pandai langsung. Sebab aku tengok ramai je classmate aku dulu dapat 6C.

Sedikit sebanyak boleh menerangkan kenapa saya tak dapat masuk IPTA walaupun dah apply berkali kali. Result SPM penting tak. Kita serupa Kod 1119 tu adalah markah English SPM biasa Paper 1.

Result SPM Teruk Apa Perlu Saya Buat. APAKAH MAKSUD 1119 GCE-O DALAM SLIP RESULT SPM Kalini aku share sikit pasal Status English 1119 dalam result SPM yang baru korang dapat tu. Ayat ko ni boleh pengaruh budak-budak sekolah Instafamous Dikecam Tampal Plat Kereta 7G Bangga Dapat Result SPM Teruk.

Penentu hidupku di masa hadapan. Terkejut pagi ni posting tentang SPM saya disalah ertikan yg saya influence generasi muda SPMpendidikan tu tak penting. 232016 Kitorang plan kalau result kitorang teruk kitorang nak lari dan menyorok dalam hutan sampai wabak tanya result SPM ni reda.

Saya buntu nk sambung belajar kemana. Tahniah untuk adik-adik yang sudah selamat ambil keputusan Sijil Pelajaran Malaysia. Jika selepas mengambil SPM ulangan keputusan yang diterima lebih teruk berbanding keputusan sebelum ini.

Results saya 3A bahasa melayu sejarah pendidikan islam 3C bahasa inggeris mathematics kejuruteraan elektrik 1D lukisan kejuruteraan 2E fizik kimia gagal addmaths. Saya memang teruk SPM saya memang malas belajar.

Drowning 49 Limerence Selebritas Konser Orang Lucu

Account Suspended Info Airline Boarding Pass

Diserang Jerawat Yang Teruk Emma Maembong Didakwa Kena Buatan Orang Emma Orange Muslimah Fashion

Mua Bellaz Buat Hal Makeup Suami Sempena Birthday Tapi Hasilnya Jambu Habis Makeup

Video Mak Lepak Atas Bumbung Rumah Sebab Bosan Anak Jenuh Pujuk Suruh Turun

Saranan Kami Tak Diterima Achey Sedih Lihat Kemelut Keluarga Ali Balu Abam Baseball Cards Kami Cards

Pin On Iye Ke

Instafamous Bangga Spm 7g Pengarah Beri Teguran Usah Sebar Motivasi Palsu Floppy Hat Floppy Hats

Kedah Wallpaper Phone Wallpaper Wallpaper 2016 Phone Wallpaper

Lirik Lagu Aiman Tino Ku Rela Dibenci Iman

Sempat Lagi Cubit Pipi Aksi Masuk Air Kembar Tiri Jep Sepahtu Bikin Dekah Baseball Cards Bikins Fictional Characters

Pin On Orang Sabah

Suara Pojokbuku Com Zulkhaery Basrul Tidak Amanah Toko Buku Persamaan

Sedih Dihina Tiada Spm Bukan Niat Ajak Orang Ismail Izzani Walaupun Tak Ambil Spm Tapi Saya Akan Buktikan Yang Saya Juga Boleh Berjaya Dengan Usaha Sedih

Video Insecure Muka Breakout Penuh Parut Jerawat Pemuda Nangis Down Teruk Okay Gesture

Pin On Iye Ke

Tak Ada Spm Pun Boleh Berjaya Aiman Tino Biarpun Sedang Meraih Populariti Dan Kerjaya Seninya Berjalan Dengan Lancar Penyanyi Aiman Tino Ti Artist Iman Puns

Pin On Viral Artis

Gadis Ini Buktikan Spm Teruk Dan Gagal Masuk Ipta Bukan Halangan Sambung Master Fashion Academic Dress Dresses


LihatTutupKomentar